Krijg nou wat! Het lijkt zo makkelijk, plantje zaaien, beetje water en daarna oogsten.
Nu ik sinds een jaar in het bezit ben van een moestuin, ben ik een aantal valkuilen tegen gekomen. Hierdoor rijst bij mij soms de vraag… Kweek ik nou om een composthoop te vullen of om het op te eten? Ik hoop het laatste, maar ik denk het eerste.

Niemand regelen die je planten water geeft tijdens je zomervakantie.

De Quasimodo vulgaris; een nieuw soort koolrabi…

Verkeerde inschatting; twee vleestomaat planten in één klein kasje.

Geoogste kapucijners niet droog bewaren. Gevolg? Schimmel!

Klim-andijvie? Het is me gelukt, een andijvie krop van 1 meter hoog.
Laat een reactie achter